کارجویانمعرفی مشاغل

15 شغل پردرآمد برای تیپ شخصیتی هنری

افرادی با تیپ شخصیتی هنری برای روتین کاری یکنواخت ساخته نشده‌اند و علاقه‌مندند که خروجی خلاقانه‌ای ارائه دهند، بتوانند در مسیر شغلی خود آزادانه کار کنند و تفکر خارج از چارچوب داشته باشند. بنابراین برای این دسته خلاق که پتانسیل این را دارند که کارهای شگفت‌انگیز انجام دهند، باید بتوانند ارزش کار هنری خود را نشان دهند و از شیوه‌های مختلف اثر منحصر به فرد خود را خلق کنند. در این مقاله از سایت کاریابی آنلاین جاب آفر با ما همراه باشید تا با این مشاغل جذاب بیشتر آشنا شویم.

 

1. آرایشگر

میانگین حقوق سالانه: 27000 دلار
اگر اجتماعی هستید و در رنگ کردن و کوتاهی مو استعداد دارید، این حرفه مناسب شماست. لذتی که از تغییر ظاهر مشتریان به دست می‌آورید، ارزش ساعت‌هایی که سرپا می‌ایستید را دارد.

 

2. تهیه‌کننده موسیقی

میانگین حقوق سالانه: 52000 دلار
اگر مشتاق شنیدن صدای استعدادهای جوان هستید و می‌توانید با دیگران ارتباطی قوی بسازید درحالی‌که توانایی فنی برای ترکیب و تولید آهنگ دارید، در این شغل موفق خواهید بود و بازار هدفتان را به خوبی جذب خواهید کرد.

 

3. مدیر هنری

میانگین حقوق سالانه: 97000 دلار
آیا همیشه به ایده‌های جدید فکر می‌کنید و می‌خواهید مجموعه‌ای از کارمندان همفکر را رهبری کنید تا دیدگاه خود را زنده نگه دارید؟ اگر چنین است، مسئولیت ایجاد و اجرای تجسم‌های خلاقانه برای کسب‌وکارها می‌تواند شغل مناسبی برایتان باشد.

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین شغل های جهان در سال 2023 کدام‌ها هستند؟

 

4. طراح گرافیک / گرافیست

میانگین حقوق سالانه: 53000 دلار
این نقش مناسب تیپ شخصیتی هنری مناسب افراد درونگرای مبتکر است. با توانایی طراحی و تولید تصاویر برای هر صنعتی، می‌توانید سهمی واقعی در موفقیت کسب‌وکارتان داشته باشید. گرافیست‌ها بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند و بسیاری از کسب‌وکارها در تلاشند تا پلتفرمی آنلاین با جاذبه‌های بصری بسازند که نگاه مخاطب را به خود جلب کنند.

 

5. انیماتور

میانگین حقوق سالانه: 77000 دلار
می‌توانید مانند فیلم‌های محبوب دیزنی، ایده‌های خلاقانه را از طریق انیمیشن زنده کنید؟ اگر این طور است می‌توانید در صنعت تبلیغات نقش موثری ایفا کنید. البته باید دانش خود را در برنامه‌هایی چون Adobe Creative Suite، Maya یا 3D Studio Max ارتقا دهید.

 

6. طراح بازی

میانگین حقوق سالانه: 67000 دلار
طرفدار کنسول‌های بازی هستید و می‌توانید خلاقیت در طراحی و اجرای بازی مورد علاقه‌تان نشان دهید؟ در چنین شرایطی شما بهترین گزینه برای سازندگی بازی‌های ویدیویی هستید.

 

7. طراح داخلی دکوراسیون

میانگین حقوق سالانه: 57000 دلار
از تاروپود پارچه‌ها هیجان‌زده می‌شوید؟ با وارد شدن به فضایی به شکل قرارگیری وسایل دقت می‌کنید و دوست دارید دکوراسیون آن را تغییر دهید؟ این خلاقیت خود را به خانه‌های دیگران ببرید و با تزئين فضاها امرارمعاش کنید. با مشورت با مشتریان سبک دلخواهشان را بفهمید و با استفاده از تیپ شخصیتی هنری خود اتاق‌ها را به شاهکاری تبدیل کنید که دوست دارند.

 

8. تدوین‌گر ویدیویی

میانگین حقوق سالانه: 62000 دلار
اگر چشم خلاق و استعدادی در تولید ویدیو دارید، تدوین ویدیو می تواند حرفه‌ای ایده‌آل برایتان باشد. شما می‌توانید مغز متفکر پشت یک فیلم پرفروش باشید یا در تبلیغات و مشاغل آزاد هنرتان را در معرض نمایش قرار دهید.

 

9. عکاس

میانگین حقوق سالانه: 41000 دلار
خلق‌وخوی آرام و انرژی مثبتی که برای ثبت لحظات ناب از خود نشان می‌دهید به همراه چشم تیزبینی که در لحظه تصاویر را شکار می‌کنید می‌تواند عکاسی خبره از شما بسازد. سبک شخصی خود را توسعه دهید و در حرفه عکاسی در رده بهترین‌ها قرار گیرید.

 

10. نویسنده

میانگین حقوق سالانه: 67000 دلار
اگر از طریق کلمات ارتباط بهتری با دیگران برقرار می‌کنید، می‌توانید داستان‌های جذاب و خلاقانه بنویسید، نویسندگی شغل ایده‌آل شماست. می‌توانید مسیرهای مختلفی را طی کنید از محتوانویسی گرفته تا سناریوهای مختلف.

 

11. مدیر تبلیغات

میانگین حقوق سالانه: 141,500 دلار
خلاقیت با ترکیبی از دانش بیزینسی و کسب‌وکار می‌تواند از شما مدیر تبلیغاتی خبره بسازد. این فرصتی است که می‌توانید برای ساخت بروشورها، لندینگ‌پیج‌ها، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی از آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: مدیر بازاریابی کیست؟ شرح شغلی مدیر بازاریابی- حقوق و مزایا

 

12. استایلیست مد

میانگین حقوق سالانه: 56000 دلار
البته این شغل در ایران خیلی رایج نیست اما وظیفه استایلیست این است که اکسسوری‌ها و لباس‌های متناسب برای شرایط مختلف را انتخاب کنید. برای این کار باید چشمی خلاق و استعدادی برای ایجاد ارتباط میان ظاهر و موقعیت داشته باشید.

 

13. گل‌آرایی و گل‌فروشی

میانگین حقوق سالانه: 29000 دلار
مراقبت از گیاه و تامین شرایط خوب برای رشد آن برای بسیاری کاری سخت است چه به رسد به اینکه بخواهیم این گل‌ها را براساس سلایق مختلف کنار هم بچینیم. اینکه هر گلی با چه شرایط و چه دسته‌ای کنارهم زیبا خواهند شد مانند چیدن پازلی است که تنها خلاقیت و زیباشناسی چاره کار خواهد بود.

 

14. طراح وب

میانگین حقوق سالانه: 77000 دلار
دیجیتالی‌شدن، تقاضا برای طراحی وب و اپلیکیشن را افزایش داده است که برای شخصیت هنری، گزینه شغلی پردرآمدی محسوب می‌شود. شما به عنوان طراح وب وظیفه ایجاد طرح‌بندی و زیبایی‌شناسی وبسایت را برعهده دارید از کدنویسی صفحات وب، طراحی دکمه‌ها، ارائه یک طرح رنگی مناسب گرفته تا آزمایش عملکرد آن و نگهداری وب‌سایت پس از راه‌اندازی آن است. به طور کلی، این یک نقش، شغلی عالی برای کسانی است که هم از فناوری آگاه هستند و هم هنر.

بیشتر بخوانید: برنامه نویس کیست؟ | شرح وظایف برنامه نویس

 

15. طراح صنعتی

میانگین حقوق سالانه: 71640 دلار
ایده‌های طراحی بصری، مدل‌های مجازی نرم‌افزاری، تولید نمونه‌های اولیه، بهینه‌سازی عملکرد و … وظایف عمده طراح صنعتی است که اگر ایده‌ای نو در سر نداشته باشد نمی‌تواند موفق عمل کند؛ این ایده‌ها می‌توانند از ماشین گرفته تا لوازم‌خانگی و اسباب‌بازی‌های کودکانه هنر، تجارت و مهندسی را برای توسعه مفاهیم محصول جدید ترکیب ‌کنند. فرصت های شغلی بی نظیری برای متخصصین این حوزه وجود دارد.

منبع: Careeraddict

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا