توسعهکارجویان

3 کسب‌و‌کار آنلاین که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشید

کسب  کاتراه‌های کسب درآمد در این دوره دیجیتال، تقریبا بسیار زیاد است. برای اینکه به صورت آنلاین کسب درآمد کنید، لازم نیست گوگل بعدی را برپا کنید! برای کسب درآمد به صورت آنلاین می‌توانید کارهایی را به صورت نیمه وقت یا حتی تمام وقت داشته باشید.

با این حال کسب وکارهای آنلاین مثل نوک کوه یخ هستند؛ از دور آسان به نظر می‌رسند اما لازم است بدانید که به صرف زمان و انرژی زیادی نیاز دارند. موارد زیادی هستند که قبل از راه‌اندازی کسب و کار آنلاین باید به آن توجه کنید. مواردی مانند اینکه این کسب و کار چه چیزی را ارائه می‌کند، مخاطبان این کسب و کار چه کسانی هستند، ساختار قیمت‌گذاری به چه صورت خواهد بود و در نهایت اینکه کسب و کار شما چه خواهد بود؟

 

همچنان به دنبال ایده برای شروع کسب و کار دیجیتال هستید؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

  1. دستیار مجازی

وظایف یک دستیار مجازی کاملا مشخص است و با توجه به اینکه برای چه کسی کار می‌کنید برای شما تعریف می‌شود.

این وظایف می‌توانند شامل: پاسخ دادن به ایمیل‌ها، به‌روزرسانی سوشال مدیا، اصلاح و دسته‌بندی برگه‌ها و برنامه‌ریزی جلسات باشند. اگر شما توانایی انجام این کارها را دارید و از انجام آن‌ها لذت می‌برید می‌توانید از هرجای دنیا این شغل را انجام دهید.

داشتن دستیار مجازی برای کسب و کارها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که به گسترش و توسعه کسب و کارها نیز کمک زیادی می‌کند. زمانی که تصمیم گرفتید که در کدام دسته‌بندی‌ها این خدمات را ارائه می‌کنید، کسب و کار شما عملا آغاز می‌شود.

شما در ابتدا می‌توانید برای این کار از آژانس‌هایی که چنین کاری را انجام می‌دهند استفاده کنید. به این شکل شما حتی در زمان شروع نیز لیستی از مشتریان بالقوه دارید که می‌توانید کارتان را با آن‌ها شروع کنید. سوشیال مدیا نیز از جمله پلتفرم‌هایی است که شما می‌توانید خدماتتان را در آن‌جا تبلیغ کنید.

دستیار مجازی

 

  1. ادمین سوشیال مدیا

امروزه مدیریت فضای دیجیتال و سوشیال مدیا نقش حیاتی در شکست یا موفقیت کسب و کارها دارد. مدیر یا ادمین سوشیال مدیا فردی است که درک کاملی ورودی‌ها و خروجی‌های این پلتفرم‌ها دارد. گفتنی است، برای اینکه ثابت کنید شما در این نقش کاملا توانمند هستید خودتان باید حضور فعالی در فضای آنلاین داشته باشید.

مدیریت سوشیال مدیا باید بتواند ارتباطی قوی با مشتری‌های کسب و کار برقرار کند. این ارتباط می‌تواند شامل ایجاد یک تقویم تولید محتوایی، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و پاسخ به سوالات مشتریان باشد. یکی دیگر از کارهایی که احتمالا باید انجام دهید، تخصیص بودجه برای رشد پلتفرم‌های مجازی است به طوری که بیشترین نرخ بازگشت را داشته باشد.

درست مثل شغل دستیار آنلاین، آژانس‌هایی هستند که شما برای شروع می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر از قبل تجربه‌هایی در این زمینه دارید، احتمالا می‌توانید به صورت مستقل نیز برای خودتان مشتری جذب کنید. اگر چنین کاری انجام دهید، طبیعتا درآمدی که کسب می‌کنید بیشتر خواهد بود و کنترل بیشتری نیز روی کارتان خواهید داشت.

ادمین سوشیال مدیا

 

  1. آموزش آنلاین

اگر از آموزش دادن لذت می‌برید و دانش عمیقی در ارتباط با موضوع خاصی دارید، یکی از بهترین شغل‌هایی که می‌توانید داشته باشید، آموزش آنلاین است. درست است که پیشتر، آموزش به صورت رودررو انجام می‌شد اما به لطف اینترنت امروزه شما می‌توانید در سراسر دنیا به آموزش بپردازید.

با داشتن اینترنت و اپلیکیشن‌های که مخصوص برای آموزش طراحی شده‌اند شما در هر کجای دنیا که باشید به هر آدمی در هرجای دیگر تدریس کنید.

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای تدریس به آن روی آورید، زبان‌ها هستند. اگر تمایل دارید که به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهید می‌توانید مدرک‌های مربوط به تدریس زبان را نیز دریافت کنید.

اما تدریس خصوصی فقط به آموزش زبان محدود نمی‌شود. یکی دیگر از حوزه‌ها، تدریس خصوصی برای دانش‌آموزان ابتدایی در درس‌های ریاضی و علوم است. در زمان امتحانات که بسیاری از والدین می‌خواهند به فرزندان خود کمک کنند، معلمان می‌توانند به شدت کمک‌کننده باشند.

تدریس آنلاین

 

نتیجه‌گیری

با گسترش استفاده از اینترنت، دسترسی به همه چیز راحت‌تر و محدودیت مرزی نیز کمتر شده است. این موضوع مزایای زیادی داشته است. کسب و کارهای آنلاین و کسب درآمد از این روش نیز یکی از این مزایا به شمار می‌رود. طبیعتا برای کسب درآمد از این طریق راه و روش‌های بسیاری وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم سه مورد از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های ممکن را به شما ارائه کنیم.

 

منبع: wisebread.com

mahshid

Each person has a passion in life; mine is thinking, imagining, writing and enjoying how people react to my notes! :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا