کارجویانمعرفی مشاغل

شغل مناسب افراد تنبل و کسانی که به سخت کار کردن عادت ندارند

برای اغلب ما کار منبعی برای کسب درآمد است و نه سرگرمی. همین موضوع باعث می‌شود که بسیاری از شغل خود راضی نباشند و از روی اجبار آن را انجام دهند. البته شغل مناسب افراد تنبل هم می‌تواند درآمد داشته باشد و هم نیاز نیست با فکر به کار، شروع به خمیازه کشیدن کنید و اهداف زندگی‌تان را تغییر دهید.

طبق آمار‌ها نرخ عدم مشارکت کارکنان نزدیک به ۴۰ درصد است یعنی حدود 40 درصد از افرادی که می‌توانند کار کنند، این کار را انجام نمی‌دهند.

دلایل زیادی وجود دارند که مردم خود را تنبل می دانند؛ از احساس بی انگیزگی گرفته تا صرفا برای پرکردن ساعت کاری. به هر حال کار کردن با استرس همراه است و تحمل این فشار، رفت‌وآمد و ساعاتی که باید بیدار بمانید می‌تواند از لذت کار کم کند. در ادامه لیستی تهیه کرده‌ایم تا بتوانید در خانه بمانید و روی تخت یا مبل خود کار کنید و بدون استرس زندگی خود را بگذرانید.

 

مشاغلی با حقوق خوب مناسب افراد تنبل

در این مقاله از وبلاگ سایت کاریابی جاب آفر به معرفی تعدادی از مشاغل مناسب افراد تنبل می‌پردازیم:

 

1. کتابدار/مسئول کتابخانه

اگر می‌خواهید در محیطی ساکت و پر آرامش کار کنید و علاقه‌مند به مطالعه هستید، شغل ایده‌ال‌تان همین است.

 

2. مراقبت از خانه

مردم به شما پول می‌دهند تا در غیاب‌شان و زمانی‌که از خانه دور هستند مراقب آن باشید. کارهایی مثل آبیاری گیاهان و دریافت نامه‌ها را انجام دهید. در بقیه ساعت‌های روز می‌توانید فیلم تماشا کنید و روی مبل لم دهید.

 

3. منتقد کتاب

اگر به مطالعه علاقه دارید می‌توانید به نویسندگان کمک کنید تا کارشان را بهبود دهند و با بازخوردهای شما نسخه‌های بیشتری بفروشند. شغلی سرشار از آرامش که نیاز نیست حتی از اتاقتان بیرون بیایید.

بیشتر بخوانید: بهترین شغل ها برای افراد درونگرا کدام ها هستند؟

 

4. صداگذاری

اگر صدای خوبی دارید می‌توانید در ازای حرف زدن درآمد داشته باشید، علاوه‌براین کتاب صوتی و آموزش ارائه دهید. تنها باید صدای خود را ضبط کنید و با آپلود آن در صفحات اجتماعی حقوق بگیرید.

 

5. ورود اطلاعات

دیتا اینتری یا ورود داده می‌تواند در کنار هزینه خوب بسیار هم ساده باشد. شما وظیفه ثبت اطلاعات را در سیستم‌های مدیریت برعهده دارید و در ازای آن می‌توانید دستمزد نسبتا خوبی دریافت کنید.

 

6. نگهدارنده حیوانات خانگی

هنگامی که افراد در سفرند و امکان بردن حیوان خانگی خود را ندارند، می‌توانید با آنها بازی کنید، غذا دهید و بدون استرس دستمزد خود را بگیرید.

 

7. متصدی باجه عوارضی

کار به عنوان متصدی غرفه عوارضی/ جمع‌آوری کننده پول برای عبور از منطقه‌ای، یک شغل بسیار کم استرس است. اساساً، پول نقد می‌گیرید و برای رانندگانی که از جاده‌های عوارضی و امکانات خصوصی استفاده می‌کنند، رسید صادر می‌کنید.

 

8. وبلاگ‌نویس مهمان

نویسندگی می‌تواند کار سختی باشد، زیرا بسیاری از نویسندگان مجبورند به طور منظم مطالبی را بنویسند و منتشر کنند، که برخی افراد آن را بیش از حد استرس‌زا می دانند. یک جایگزین خوب برای نویسندگانی که به دنبال چیزی با فشار کمتر از کار آزاد هستند، وبلاگ‌نویس مهمان است. بسیاری از سایت‌ها به دنبال محتوایی برای انتشار هستند، آنها مطالب ارسالی را می پذیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پست یا ایده وبلاگ ارسال کنید و در صورت تایید، به ازای هر پستی که مشارکت می‌کنید به شما پول پرداخت می‌شود.

 

9. دستیار مجازی

این افراد همه کارهای یک دستیار معمولی را انجام می‌دهند با این تفاوت که آنها بصورت آنلاین در حال کارند. پس اگر کارتان را دوست دارید اما علاقه‌ای به رفت‌وآمدهای بیرون و ارتباط حضوری با همکاران را ندارید همین حالا دست به کار شوید. در واقع باید بتوانید تماس‌های تلفنی را برقرار کنید، برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها را انجام دهید و سازماندهی جلسات را به عهده بگیرید. این یک گزینه‌ی ایده آل برای شغل مناسب افراد تنبل است.

 

10. تدریس خصوصی آنلاین

فکر نکنید با یک کار ساده طرف هستید. برای آموزش دیگران باید سخت تلاش کنید اما خوبی آن انعطاف‌پذیر بودن ساعات کاری و عدم نیاز به تردد در خیابان‌هاست. از آموزش زبان انگلیسی گرفته تا رشته خاص تحصیلی می‌توانید دردسر ترک خانه را فراموش کنید.

 

11. تایپ و ویراستاری

اگر می‌توانید دقیق و سریع تایپ کنید و به اصول نگارش مسلط هستید، کار دلخواهتان را پیدا کرده‌اید. با این شغل بدون نیاز به ترک منزل می‌توانید درآمد هم داشته باشید.

 

12. منتقد فیلم/تلویزیون

شما برای اظهارنظر راجع به محتوایی که تماشا می‌کنید پول می‌گیرید. بنابرین شغل ایده‌ال افراد تنبل است، این طور نیست؟

بیشتر بخوانید: 15 شغل پردرآمد برای تیپ شخصیتی هنری

 

13. اینفلوئنسر

از فعالیت در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر لذت می‌برید؟ اگر در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده ای دارید، می‌توانید از این فالوورها برای کسب درآمد استفاده کنید. فود بلاگرها با چشیدن غذاهای مختلف رستوران‌ها،‌ اینفلوئنسرهای گردشگری با سفر رفتن و … محتواهایی می‌سازند که با تبلیغ برندها برایشان درآمدزا است.

 

14. راهنمای تور

کار به عنوان راهنمای تور می‌تواند یک کار واقعا سرگرم‌کننده و همچنین یک شغل مناسب افراد تنبل باشد. مطمئناً، این آسان‌ترین شغل تا به امروز نیست، اما بسیار کم فشار است و شما هم می‌توانید معاشرت کنید. به‌عنوان راهنمای تور، به شما پول می‌دهند تا مردم را به اطراف پارک‌های ملی و جاذبه‌های توریستی محبوب نزدیک خود ببرید.

 

15. تزیین کیک

دکوراتورهای کیک برای تزئین کیک‌ها دستمزد می‌گیرند، پس اگر هنرمندید و به دنبال یک شغل سرگرم‌کننده و آسان هستید، این مورد را امتحان کنید.

 

16. ویرایشگر ویدیو

ویرایش ویدیو نیاز به مهارت دارد، اما می‌توانید به طور مستقل کار کنید، که این عالی است. می‌توانید برای ویرایش هر چیزی از یک آگهی کوتاه گرفته تا یک مجموعه طولانی برای طیف وسیعی از مشتریان و مشاغل پول دریافت کنید.

 

17. اجاره ماشین

اگر ماشین دارید، اما ترجیح می‌دهید در خانه بمانید و درآمد کسب کنید، وسیله نقلیه خود را اجاره دهید. این گزینه هم به عنوان یک شغل مناسب افراد تنبل محسوب می‌شود.

 

18. مدیر شبکه‌های اجتماعی

می‌خواهید برای حضور در شبکه‌های اجتماعی پول دریافت کنید؟ به عنوان یک سوشال مدیا منیجر، این کاملا امکان‌پذیر است. به شرکت‌ها و افراد در مدیریت حساب‌هایشان کمک کنید، مواردی مانند: آپلود پست در اینستاگرام و توییتر و پاسخ دادن به نظرات. تعداد آگهی های استخدام زیادی برای این شغل وجود دارد.

کلام آخر

مشاغل بسیار خوبی برای افراد تنبل وجود دارند؛ از مشاغلی که می‌توانید در خانه انجام دهید تا مشاغل سرگرم کننده که به نظر می‌رسد اصلاً کار نمی‌کنید! اگر خودتان را کمی تنبل می‌دانید و فقط چیزی آسان یا کم استرس می‌خواهید، واقعاً توصیه می‌کنیم این مشاغل را امتحان کنید.
در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید که شغل رویایی و تنبلانه شما چه خواهد بود!

منبع: moneypantry

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا